Onze diensten

In onze visie is de kwaliteit van onze service minstens zo belangrijk als de kwaliteit van onze software. Het is van groot belang om de juiste zorg en aandacht te besteden aan de invoering van de nieuwe software in uw organisatie.  Zo kan de software nog zo goed zijn geïmplementeerd en nog zo goed worden onderhouden, het kan altijd gebeuren dat u ergens niet uit komt. Een vastgoedbeheer programma kan nog zo goed zijn, als het programma niet op de juiste wijze wordt gebruikt, levert Informant niet het gewenste rendement voor de organisatie. Dan is het prettig te weten dat er hulp op afstand beschikbaar is.

Support

De software kan nog zo goed zijn geïmplementeerd en worden onderhouden, het kan altijd gebeuren dat u ergens niet uit komt. Dan is het prettig te weten dat er hulp op afstand beschikbaar is. 

Onze specialisten met kennis van automatisering, huurbeheer en VvE-management zijn u graag van dienst. In veel gevallen kunnen ze snel antwoord geven op uw vragen. Wij bieden u die mogelijkheid in de vorm van telefonische support, desgewenst in combinatie met remote support.

Onze helpdesk wordt bewust niet bemand door aparte helpdesk medewerkers, maar door dezelfde specialisten die ook de implementaties bij onze klanten verzorgen. U wordt dus altijd geholpen door een consultant met veel kennis van zaken, indien mogelijk zelfs door de consultant die bij u de implementatie heeft begeleid. Dit creëert een persoonlijke band en biedt als extra voordeel dat de consultant de situatie binnen uw organisatie kent. Ongetwijfeld is dit één van de verklaringen voor de goede reputatie die de service van Informant Software bij haar klanten en in de vastgoedbranche heeft. Wij zijn er trots op dat we veel nieuwe klanten krijgen op aanraden van onze bestaande klanten.

Een onderhoudscontract van Informant Software geeft recht op ondersteuning via de telefonische helpdesk en op alle nieuwe versies en servicepacks die er voor uw software verschijnen (zie onderhoud). Met het onderhoudscontract bent u ervan verzekerd dat u blijft profiteren van uw investering in onze vastgoedmanagement software. Daarnaast heeft u bij iedere nieuwe versie de mogelijkheid om gebruik te maken van onze optimalisatiesessie, Hiermee haalt u ook uit de nieuwe functionaliteit het optimale rendement.

 

Implementatie

Het is van groot belang om de juiste zorg en aandacht te besteden aan de invoering van de nieuwe vastgoedmanagement software in uw organisatie, de zogenoemde implementatie. U heeft er immers alle belang bij dat aan uw gestelde wensen en eisen op het gebied van de automatisering van uw huurbeheer en VvE-management wordt voldaan. Op die manier kunt u optimaal rendement uit uw investering halen. 

Onze specialisten beschikken over jarenlange ervaring in automatisering van huurbeheer en VvE-management. Deze ervaring is vertaald in een standaard implementatieplan, dat voor de start van de implementatie met u wordt doorgenomen. Indien gewenst wordt het uiteraard aangepast op uw specifieke situatie. Het spreekt vanzelf dat bij een kleinere organisatie de aanpak anders is dan bij een grotere vastgoedbeheer onderneming met bijvoorbeeld meerdere afdelingen.

Na de installatie wordt de vastgoedbeheer software afgestemd op uw organisatie. Dit vindt plaats door het instellen van verschillende parameters en de definitie van stamtabellen. De gebruikers worden opgeleid, waarna de stamgegevens worden ingevoerd. Om de overgang naar het nieuwe systeem zo “veilig” mogelijk te laten verlopen, adviseren wij altijd een periode van schaduwdraaien. Nadat alles soepel verloopt, profiteert u optimaal van de nieuwe situatie met de software van Informant.

 

Onderhoud

Na de implementatie is de nieuwe vastgoedmanagement software succesvol ingevoerd in uw organisatie. Om optimaal te kunnen blijven werken met de software is goed onderhoud van groot belang. Denk aan de optimalisatie van de programma's, het aanpassen naar aanleiding van gewijzigde regelgeving op het gebied van huurbeheer en VvE-Management en het toevoegen van nieuwe technologie. 

Informant Software volgt de vastgoedbranche voor u op de voet en vertaalt nieuwe ontwikkelingen snel naar aanpassingen in de programmatuur. Nieuwe versies worden mede ontwikkeld naar aanleiding van aangedragen wensen van onze klanten. Ook nieuwe technologie wordt onderzocht en toegepast, zodra dat voor onze klanten potentieel voordeel oplevert. Door deze aanpak blijft uw software up-to-date en blijft u gegarandeerd van hoog rendement op uw investering in onze vastgoedmanagement software.

Het onderhoudscontract van Informant Software geeft recht op alle nieuwe versies en servicepacks die er voor de software verschijnen. Dit contract geeft u tevens recht op gratis ondersteuning via onze telefonische helpdesk (zie ook support). Met het onderhoudscontract bent u ervan verzekerd dat de investering in uw vastgoedmanagement software optimaal rendeert en dat u blijft profiteren van de voordelen van onze en uw oplossing.

 

Bezoekadres

Informant Software B.V.
Kwaklaan 9
2291 AT Wateringen

Postadres

Informant Software B.V.
Postbus 164
2290 AD Wateringen

Contact

Telefoon: 0174 - 296189
Algemeen: info@informant.nl
Support: support@informant.nl