Na de prolongatie komt er geen factuur

Controleer eerst of in de prijsregel van het betreffende contract aangegeven is dat de huurder een factuur dient te krijgen. U gaat naar het contract>tabblad bedragen en dubbelklikt op de actuele (blauwe) prijsregel. Staat het vinkje aan in het kader Factuur? Zo nee, zet dan het vinkje aan. Stond het vinkje al wel aan, dan is het vinkje aangezet nadat u heeft geprolongeerd. Omdat u reeds geprolongeerd heeft komt er over deze prolongatieperiode geen factuur meer uit. 

U kunt dit oplossen door de uit de prolongatie ontstane vordering te crediteren en via "handmatig" de vordering opnieuw aan te maken. Omdat u het vinkje in het kader factuur heeft aangezet kunt u, nadat u de vordering opnieuw heeft aangemaakt, de factuur uitdraaien.

Voor het crediteren en opnieuw aanmaken van een vordering verwijzen we u graag naar: terugdraaien vordering

Bezoekadres

Informant Software B.V.
Kwaklaan 9
2291 AT Wateringen

Contact

Telefoon: 0174 - 296189
Algemeen: info@informant.nl
Support: support@informant.nl